هتل های قشم
نوشته شده توسط : dellaram

hotel shams qeshm

هتل شمس قشمسوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران تور قشم اردیبهشت 94 و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .

 

 

 

 

 

 

 

hotel kimia qeshm

 

هتل کیمیا قشم از جمله هتلهای جزیره زیبای قشم است. هتل کیمیا قشم تا مرکز شهر , مرکزهای تجاری , پارک ساحلی زیتون , بازار قدیم تقریبا پنج دقیقه فاصله دارد. هتل کیمیا قشم در فضایی آرام تجهییزات هتلی استاندارد را برای خود دارد. هتل دارای کافی شاپ و رستورانی می باشد که انواع غذاهای متنوع و لذیذ را برای میهمانان و مسافران تور قشم اردیبهشت 94 تدارک دیده است. همچنین هتل دارای باشگاه بیلیارد نیز می باشد. کافی نتی هم در هتل کیمیا قشم وجود دارد که در صورت لزوم می توانید از این کافی نت استفاده کنید. هتل مکان مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد. 

 

آدرس هتل کیمیا قشم قشم , شهرک سام و زال

 

 هتل کیمیا قشم

 

 

 

 

 

 

 

 

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس قشم ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزينه اقامت برای فرزندان زير شش سال رايگان و بالاي شش سال هزينه یک نفر محاسبه می شود .

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس قشم می باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , معرفی هتل های قشم , هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: